Jeżdżę dość dużo tym samochodem i naprawdę silnik mnie nigdy nie zawiódł a nie jestem mechanikiem.
3,0
Skrzynia biegów
Po za standardową przypadłością tej skrzyni ( produkcji Renault ) jaką są tulejki wybieraka wszystko ok. Na szczęście wymiana nie jest skomplikowana i można się zmieścić w 100 PLN
4,0
Układ jezdny
Nie jest źle ale ( być może ze względu na wiek auta ) czasem brakuje precyzji
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Regulacja fotela kierowcy jest zadowalająca. Moim zdaniem można się tak ustawić, żeby wszystko dobrze widzieć. Lusterka boczne duże, dobrze pokazujące co się znajduje za nami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet pomimo -20*C na zewnątrz auta da się jeździć w środku bez kurki, wystarczające ogrzewanie.
Daje radę. wentylacja ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moich 182cm wzrostu, gdy cofnę fotel kierowcy na maksa to nie sięgam pedałów :) a z tyłu jeszcze wtedy można siąść.
4,0
Wyciszenie
Silnik przy pozamykanych oknach zaczyna być słyszany dopiero powyżej 3500rpm. A silnik lubi wysokie obroty ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są bardzo droższe od części do Espero, Silnik nie skomplikowany ( na szczęście to nie GDI )
Zużycie paliwa zadowalające ( oczywiście zależne od stylu jazdy )
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]