Najekonomiczniejsze auto, jakie miałem. I nie chodzi tylko o spalanie. Proste w budowie (pomijając wielowahacz z tyłu) i bezawaryjne. Przejechałem nim ponad 100tys.km i gdyby nie korozja, jeździłbym dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dość elastyczny, duża kultura pracy. Mimo dużego przebiegu, dolewka oleju nie więcej niż ćwierć litra na 12-15 tys. km. Bezproblemowa praca na LPG, zawory regulowane "na śrubkę", majster robił to przez pół godziny.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, chociaż piąty bieg mógłby być dłuższy - przy jeździe na autostradzie, niestety, dość duże obroty. "Słynne" tulejki wybieraka wymieniałem raz, a nie jest to jakiś wielki koszt.
5,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Tu nie jest dobrze - korozja. Chociaż - jest to pojazd średniej klasy i nie musi jeździć ponad dwadzieścia lat.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna, ale dwustopniowa - fajna rzecz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość spore i wygodne auto.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto się nie psuje, tylko zużywa - zawieszenie, hamulce, olej. Jedynie wielowahacz z tyłu to większy koszt, ale podobno dzięki niemu lepiej trzyma się drogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]