Układ elektryczny
: prawdopodobnie przebicie w układzie wysokiego napięcia - nieustalone, spadek obrotów do ok.400-500
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Żle widać przez szeroki słup przy tylnej szybie - przy cofaniu.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca przy wsiadaniu uderza się uchem o górną krawędź dachu.
3,0
Wyciszenie
Przy 4000 obrotów - jest hałaśliwa.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sprawy spalania - zupełnie dobre. Do życzenia pozostaje kompetencja \" fachowców \" z serwisu. Mało staranny serwis - potrafią nie wychwycić wszystkich mankamentów \" eksploatacyjnych\'. Mała dostępność podstawowych akcesoriów. Na pasek klinowy w Słupsku trzeba było czekać ok. 3-4 dni , aż ściągną z Warszawy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę brutto w leasingu - 6 lat temu 75000 , spodziewałem się więcej po serwisie . Serwis do niczego. Samochód trudno sprzedać , pomimo, że jest sprawne. Brak serwisu ogranicza dłuższą eksploatację niż 100000.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprężyny i gumy bardzo skrzypią po ok. 100000.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z niewiedzy sprzedającego / dealere / wstawiono instalację gazową nie sekwencyjną - co było przyczyną udręki użytkownika, którego serwis zbywał- nawet , gdy silnik gasł w trakcie jazdy.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]