Ogólnie świetnie. 150kM mocy i ponad 320 Nm moment gwarantują przyzwoite zachowanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel pracuje niezawodnie. Startuje perfekcyjnie. Napisał bym coś więcej ale nie zaglądałem do środka nie rozbierałem go na części. Pracuje cicho.
4,0
Skrzynia biegów
Lekka obniżka bo lewarek ręcznej zmiany biegów nie jest zbyt przyjemny w obsłudze.
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny. Gdy nawigacja skierowała mnie na objazd na drogi drugiej a może trzeciej jakości we mgle to ja czułem sie pewnie w tym samochodzie, doskonałe hamulce i reakcja na nacisk na pedał gazu. Samochód na krętej drodze prowadziło się Ok, bo nie jest za długi.
Komfort
5,0
Widoczność
Na przednich siedzeniach siedzi się i widzi prawidłowo, z tyłu nie wiem. Duże boczne lusterka czynią parkowanie tyłem przyjemnym, po dwóch latach stało się dla mnie proste.
4,0
Ergonomia
Lekka obniżka za lewarek zmiany biegów, nie lubię długich wystających prętów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla mnie jest w porządku, w samochodzie nie śmierdzi ale ja nie palę papierosów. Szyby nie parują, klimatyzacja dobrze grzeje i chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie kierowcy i pasażera przedniego fotela jest doskonale a z tyłu i w bagażniku nie wiem nie korzystam z tych przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
Przedział silnikowy jest wyciszony dobrze a silnik jest wytłumiony doskonale ale słyszę szum wiatru i opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty przeglądów gwarancyjnych są płatne, części materiały eksploatacyjne olej, filtr kabinowy etc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie jest Ok. Dodam że nie marnuję czasu na odwiedzanie ASO między przeglądami gwarancyjnymi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było drobnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
[l/100km]