Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi ASX I SUV

Kriss Cross, 10 lat temu
Silnik 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niskie spalanie
4,0
Całokształt
Uroda auta jest kontrowersyjna, brakuje mu mnogości gadżetów jak w autach np. francuskich, ale to co jest działa tak jak powinno bez niespodzianek. Jeśli sprawdzi się zapewnienie o jakości produkcji Made in Japan to mój wybór auta niezawodnego i ekonomicznego za tę cenę okaże się trafiony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest naprawdę rewelacyjny! Spalanie latem wg komputera na trasie Szczecin-Locknitz nawet 3.4l/100km, zimą Szczecin-Trzebież 3.9l/100km. Na trasie Szczecin-Warszawa na A2 i S3 wyszło 6.5l/100km przy prędkości przeważnie 150km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dość "pewnie", choć mogłoby być nieco bardziej "miękko" i może nie tak krótko.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny dość komfortowy i precyzyjny. Doskonały na miejskie krawężniki i dziurawe Polskie drogi. Jedyne zastrzeżenie mam do pokonywania ostrych zakrętów przy większych prędkościach - w moim odczuciu znacznie przechyla pojazd.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość mała tylna szyba, ale rekompensują to czujniki parkowania. Duże lusterka boczne i wysoka pozycja za kierownicą zapewniają doskonałą widoczność.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski i kontrolki znajdują się tam gdzie powinny i są łatwo dostępne. Fotel kierowcy dobrze wyprofilowany - teraz podróż po 5-7 godzin nie jest tak odczuwalna jak w poprzednim moim aucie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trudno tutaj do czegoś się przyczepić - nie ma żadnego uciążliwego parowania szyb, zimą szybko nagrzewa się wnętrze, latem klimatyzacja schładza szybko i sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca mogłoby być jak zawsze nieco więcej, ale to nie Outlander. Decydując się na "mniejszego brata" zdecydowałem się również na mniej miejsca, ale dzięki temu zyskałem niższe spalanie i niższą cenę zakupu.
3,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach >130km/h słychać opływ powietrza na wyższej karoserii (i sporych lusterkach). Ogólnie mogłoby wówczas być ciszej wewnątrz, choć na drogach w Niemczech jest odczuwalnie lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak usterek i niskie spalanie to ewidentne plusy utrzymania auta. Ale przeglądy gwarancyjne ASO nie są tanie a i oryginalne części zamienne straszą cenami!
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak do tej pory nie widzę alternatywy przy tej cenie w klasie kompaktowych SUV'ów. Z ciekawości policzyłem Tiguana z porównywalnym wyposażeniem (choć miał biksenony zamiast ksenonów i silnik 2.0TDI zamiast 1.8DiD) i wyszło mi o ~30tyś. więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby tak dalej!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej!

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi ASX I SUV