Przeniesienie napędu
: silnik i ogólnie napęd i zawieszenie, gorzej środek, deska rozdzielcza, ceny części, obsługa salonu
4,0
Całokształt
zauroczony tym autkiem, na co dzień szybko czar prysł, plastiki mogłyby być lepsze, design karoserii utrudnia manewrowanie w mieście, diesel ma turbodziurę,choć silniczek daje radę, ale 150KM skrzynia biegów chodzi średnio, jakby od ściany się odbijała, karoseria częściowo z plastiku... autko do jeżdżenia ale bez fajerwerków w stylu wizji sportowej czy lansu, ale za tę cenę warto
Wrażenia
4,0
Silnik
SUV z zestawieniu jakość/cena atrakcyjny, idealny do miasta na dziury, remonty dróg i krawężniki i we dwoje na trasy, bo mały trochę w środku i mały bagażnik na dalekie podróże w komplecie; przyjemne autko do codziennej jazdy, ale bez fajerwerków
3,0
Skrzynia biegów
coś z nią jest nie tak jak na taki silnik, pomijam brak dostępności automatu, to biegi lewarka są dość długie a skrzynia nie chodzi ciasno i dokładnie, można się zmęczyć, nie jest zwarta i sportowa, raczej typowa na japończyki ala corolla czy mazda 5
4,0
Układ jezdny
dobry jak na złe drogi, komfortowy, czasem nawet bujnie, ale w dynamiczniejszej jeździe daje też radę, może bardziej pomaga napęd 4x4 że nie znosi tak bardzo, tłumi nierówności dobrze, choć rewelacji nie ma, coś nie coś do środka się przenosi; ale ogólnie wielki pozytyw jak na tę klasę i cenę
Komfort
3,0
Widoczność
z góry na innych dobra i z poczuciem wyższości, wokół auta gorzej, bez czujników masakra, ale ten typ tak ma, z przodu wyczuć słabo i z tyłu, wrażenie dużego wozu, większego niż jest w rzeczywistości
4,0
Ergonomia
tylko dobrze, choć po japońsku poukładane a według mitsubishi okastrowane, minimalistyczne i nudne, np.: kółka wentylacji czy temp czy klimy mało intuicyjne tzn bez wyświetlacza, trzeba liczyć kreski, na jednym kółku kilka funkcji, reszta jak w japończykach innych, prosto i bez fajerwerków stylistycznych, choć ciekawiej niż w outlanderze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie zauważyłem problemów, choć paruje szybko przy większej liczbie osób, wg mnie gorzej z obsługą, taka mało ciekawe rozwiązanie, typowe dla mitsu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w miarę, ale przestrzeni tiguana czy golfa nie ma wbrew pozorom, z tyłu ciaśniej, ale to kompaktowy SUV, siedzi się przyzwoicie i wygodne są przednie fotele
3,0
Wyciszenie
silnik słychać, podwozie i zawieszenie mniej, wygłuszenie mogłoby być lepsze, ale jak błotniki są plastikowe (z masy czy oszczędności) to wygłuszenie tez ekonomiczne, ale dźwięk jest przyjemny i nie ma hałasu, jednak słychać że to diesel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność? ciężki temat uczciwie i trudny, dlaczego?
silnik ok, ekonomiczny, słyszy się opinie że i 4,5 l/100 ktoś miał, w mieście przy swoim stylu jazdy średnio dynamicznym wychodzi 7l/100 na kompie, na trasie wyszło 6,5l/100, na krótszym 20km dystansie od rozgrzania do celu podróży (trasa szybkiego ruchu - miasto) 9,2l/100km, przy tej mocy i elastyczności i napędzie 4x4 włączonym znośnie ale czy rewelacyjnie?
części są ponoć drogie, DPF ponad 10tyś zł, reszta nie wiem, ale znając życie koszty części nie sa okazyjne, autko świeże, może się spalanie ułoży, a części na gwarancji nie dobiją kieszeni
ubezpieczenie okazyjne dla tej marki i modelu
4,0
Stosunek jakość/cena
okazyjnie się zaczyna a górne wersje wyposażenia w pakietach już okazyjne mniej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pomijając to co zepsuli polscy mechanicy na przeglądzie zerowym, zero usterek, ale to początek doświadczeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic autko nowe
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
[l/100km]