Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi ASX I SUV

Tomek, 13 lat temu
Silnik 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rewelacyjny silnik. Mocny, cichy, elastyczny, a przy tym oszczędny.
5,0
Całokształt
Auto bardzo udane, jak na swoje wymiary bardzo przestronne i wygodne. Asik bardzo dobrze spisuje się na dłuższych trasach, a w mieście dziury i krawężniki mu nie straszne. Warto wydać dodatkowe 6 tys. na napęd 4x4. Szczególnie zimą na nie zawsze odśnieżonych drogach jeździ się o wiele pewniej i bezpieczniej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duża moc i niewielkie spalanie, prawie nie słychać że to diesel, czego chcieć więcej. Bardzo dobra elastyczność, na trasie od 70 km/h na 6 biegu fajnie przyspiesza.
4,0
Skrzynia biegów
Działa lekko, czasem drugi bieg haczy. Trochę zbyt krótka 1, trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Na nasze drogi rewelacja, w trasie komfortowo, na dziurawych drogach dobre tłumienie. Trochę się przechyla przy ostrym pokonywaniu zakrętów, ale mimo to jedzie jak po sznurku. Nawet śnieg i lód mu nie straszne dzięki napędowi 4x4 i wielu systemom poprawiającym bezpieczeństwo (oczywiście w granicach rozsądku).
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki super, do tyłu dużo gorzej, ale duże lusterka i seryjne czujniki parkowania wynagradzają tą niedogodność. Olbrzymi plus za rewelacyjne światła ksenonowe, dzięki nim i wyższej pozycji za kierownicą widoczność w nocy prawie jak w dzień.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsługa urządzeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla bardzo szybko się nagrzewa, bardzo dobra wentylacja, nie ma problemu z zaparowanymi szybami. Na razie użytkowany w zimę więc o wydajności klimatyzacji się nie wypowiadam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za kierownicą każdy kierowca znajdzie dla siebie odpowiednią pozycję. Pasażerowie z tyłu nawet przy przednich fotelach odsuniętych prawie maksymalnie nie narzekają na brak miejsca na nogi. Bardzo wygodne przednie fotele. Bagażnik jak na tę wielkość auta wystarczająco pojemny + fajne schowki.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest super, silnika prawie nie słychać, w trasie przy większych prędkościach szum wiatru też nie jest dokuczliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na gabaryty auta i moc silnika to rewelacja. W salonie powiedziano mi, że się pierwszy przegląd kosztuje około 900 zł, moim zdaniem trochę sporo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Może i nie jest najtaniej, ale "Japończyki" od zawsze się ceniły. Porównując auta konkurencji nie jest aż tak drogo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za nowy, żeby coś się miało popsuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za nowy, żeby coś się miało popsuć.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mitsubishi ASX I

Liczba wpisów: 108

Mitsubishi ASX I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi ASX I SUV