Karoseria
: Po siedmiu latach korazja i to po zabezpieczeniu nadwozia i podwozia
3,0
Całokształt
Samochód sprzedałem ze względu na problemy z korozją , miałem go od nowości , zabezpieczałem zaraz po wyjeździe z salonu , ale i tak po siedmiu latach to za wcześnie na tak poważną korozję. Trzeba zwracać uwagę na tylną klapę przy zamku i błotniki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze się zbiera , jest ekonomiczny , ale trzeba ręcznie regulować zawory , tylko ASO.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów ok, ogarnia bardzo dobrze , chociaż drugi bieg potrafi zgrzytać
3,0
Układ jezdny
Po 5 latach wymiana amortyzatorów i części zawieszenia
1,0
Karoseria
Mimo zabezpieczenia po wyjechaniu z salonu podwozia i nadwozia po 7 latach zaczyna rdzewieć tylna klapa i błotnik tylny
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra , duże lusterka
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa poprawnie i automatycznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy miejsca dla wszystkich , każdy znajdzie swoją dobrą pozycję
3,0
Wyciszenie
Wolo super , im szybciej tym gorzej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie ok 6 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogi jak na taką jakość
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze coś do zrobienia - uszczelniacz wałka , uszczelniacz półosi , alternator , pasek , łożysko koła , amortyzatory , plastik
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Amortyzatory , nieszczelności silnika , zawieszenie i korozja .
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 DID MIVEC 116KM 85kW
[l/100km]