Karoseria
: Lakier słaby (ale na pewno jest ekologiczny bez ołowiu)
4,0
Całokształt
Przebieg 130 000
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny , olej zmieniam co rok , bez dolewek.
Przebieg 130 000 km
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemu
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Słaby lakier, jak ktoś nie da rady żyć z porysowanym lakierem to nie jest samochód dla niego.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód takiej wielkość jest i tyle. Z przodu wystarczy miejsca 1,90 m wzrostu z tyłu da się jechać ale szału nie ma
2,0
Wyciszenie
Głośny powyżej 90 km da się wytrzymać ale mogło być lepiej nawet w tej klasie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalna jazda średnio 6l/100, autostrada 140 km/h - 7 l/100.
8 lat wymiana klocków z przodu, wymiana amortyzatorów przód (poszedł lewy). Świece przy 80000 km. Nie serwisowałem w serwisie fabrycznym. Wolałem u mechanika a kupić lepszy olej i filtry. O samochód nie dbam tylko jeżdżę i leje paliwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Można powiedzieć bezawaryjny. Prosty niezawodny samochód. Bardzo dobry do codziennego użytkowania taki rzemieślnik bez wodotrysków.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MIVEC 117KM 86kW
[l/100km]