Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi ASX I SUV

wlasciciel, 12 lat temu
Silnik 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi ASX I SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : auto w calosci robione w Japonii, nie tkniete nowatorskimi rozwiazaniami nawiedzonych \"inzynierow\" od ekonomii; brak cukierkowych ledow; proste duze pokretla w zasiegu reki; bez zbednych bajerow, ktore ustawia sie tylko w pierwszych miesiacach zachwytu;
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : dzwiek zaworow
4,0
Całokształt
za kilka lat mozna napisac wiecej; na te chwile zwazajac na polke tego auta, jest okej - serwis nie jest w stanie naprawic klekotania zaworow - jak naprawi bedzie gwiazdka wiecej
Wrażenia
3,0
Silnik
słychać zawory (?) albo nie wiadomo co, serwis i centrala nie bardzo wiedza i nie robia wiele (specjalnie przygotowany nowy firmware, nic nie pomogl), 117 koni ciut za malo, przez co trzeba wkrecac wysoko, przez co halas, przy malym obciazeniu daje rade
3,0
Skrzynia biegów
zaczyna delikanie haczyc przy wrzucaniu na 2, zobaczymy jak bedzie dalej, ewidentnie brakuje 6, aby toczyc sie przy wyzszych predkosciach
4,0
Układ jezdny
pewnie i sprawnie daje sie prowadzic
Komfort
4,0
Widoczność
wysoko, slupki nie przeszkadzaja zbytnio, mozna komfortowo wylewarowac fotel - jak kto woli
4,0
Ergonomia
wysoki przeswit, duze balony - dobre na miejskie dziury i lekkie bezdroza; maly bagaznik (po wyjeciu styropianowej wkladki - ujdzie; duze lusterka na plus; duzo miejsca pod maska (plus na przyszlosc = latwosc naprawy i zmniejszenie roboczogodzin)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje rade w lato (spalanie ok 0,5 l/100 wiecej) w zime rowniez - przyzwyczajony do nawiewu z konca tunela srodkowego - troche mi go brakuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak to w aucie tej klasy - z tylu 3 foteliki wchodza na styk; 3 grubasy juz na dluzsza mete mialyby kiepsko; fotele wysoko = wygodnie dla nog na dlugie trasy; plecy w przednich dostosujesz jak chcesz, ale tylna kanapa za male pochylenie (mozna jeszcze tylko bardziej na sztorc); siedzenia twarde, ale za to wygodne na dlugie trasy; materialy znosne nie skrzypia
3,0
Wyciszenie
na wysokich obrotach - standard czyli w miare glosno; jadac 90-100 znosnie; duzo zalezy od uzywanych opon (oryginalne mocno halasuja)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomicznie 6 w trasie (z klima); typowe miasto nie wiem, za malo jezdze w korkach; w trasie jadac 90 tempomatem zchodzi do 5,6 (wg spalanego paliwa - nie licznika; licznik oszukuje ok. 0,5-1 litra. Przeglad w stolicy 900 (pierwszy: wymiana oleju; f. oleju. powietrza, prawie nic poza tym).
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze podobnie jak u konkurencji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakas blaszka od tlumika (chyba) delikatnie rezonuje - na postoju slychac; nie przejmowalem sie tym, aby ja uciszyc; minimalnie rezonuje cos w prawych drzwiach; zupenie nie przeszkadzaja
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
te dzwieki zaworow mnie draznia; a bardziej serwis i centrala, ktore sa bezradne

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MIVEC 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi ASX I SUV