Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016

GypsyKing, 7 lat temu
Silnik 1.6 117KM 86kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Szkoda słów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Nie było awarii, ale ten silnik jest jedną wielka pomyłką, nieporozumieniem i awarią.
2,0
Całokształt
Nie zaznaczyłem opcji "bardzo źle" tylko dlatego, że przód auta wygląda całkiem ciekawie, a także ze względu na nie najgorszy komfort i wyciszenie. Poza tym totalna klapa! Nie wiem, skąd te wartości spalania podawane przez innych użytkowników. Przepraszam, jednak wiem - tamujecie ruch. Przy jeździe w 200 tys mieście utrzymywanie tempa z innymi równa się zużyciu na poziomie 11-12 litrów. Próby dynamicznej jazdy, ale tylko próby (po się nie da) to już spalanie rzędu 13,5 litra. To auto pali tyle co suv lexusa w automacie o wadze 1800 kg i z silnikiem prawie 300 km, 3,5 litra benzyna!
Wrażenia
1,0
Silnik
Nigdy nie miałem jakichś mocarnych aut, ale silnik 1.6 117 km jest już zbyt słaby do auta klasy kompakt, a co dopiero do crossovera czy małego suva. Dynamika tragiczna, a spalanie kosmiczne.
2,0
Skrzynia biegów
Plus za dość gładką pracę, ale wrzucanie pięciobiegowej skrzyni w 2017 r. to jakieś nieporozumienie. Jest to częściowa przyczyna braku dynamiki.
3,0
Układ jezdny
Wiadomo, że nie jest to auto sportowe, ale zero czucia nawierzchni, a jeśli przy przyspieszaniu na zakręcie trafią się jakiekolwiek nierówności, auto potrafi być dość nerwowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń. Nie jest idealnie, ale przez coraz to obszerniejsze wzmocnienia i sylwetki, w żadnym aucie nie jest idealnie. Czujniki parkowania są (tylko tył), ale działają trochę zbyt późno.
3,0
Ergonomia
Zawsze jeździłem japończykami i ergonomia stała poziom wyżej niż u konkurencji. Tutaj jest przeciętnie - mało intuicyjny krzyżyk na kierownicy do sterowania radiem. pokrętła od nawiewów/klimy też wymagają zatrzymania pojazdu i zastanowienia się. Intuicyjnie działające kierunkowskazy - subiektywnie lepiej niż nawet w markach premium.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie przy 30 stopniowych upałach sprawdziłem klimę - jest ok. Nie wiem jak z ogrzewaniem. Duuuży minus za mało intuicyjne pokrętła sterowania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze - z przodu nie ma problemu, a mam 187 cm wzrostu. Tył z uwagi na przestrzeń i otwór drzwiowy - tylko dla dzieci. Uwaga wąski otwór utrudnia wsadzanie dziecka do fotelika.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze jak na tę klasę. Silnik pracuje cichutko - to jego jedyna zaleta. Hałasy z zewnątrz też jakoś niespecjalnie wdzierają się do wnętrza kabiny.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem jak koszty serwisu (na szczęście nie moje auto), ale koszty paliwa przy takiej dynamice są karygodne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za prawie 90 tys totalny brak dynamiki i ogromne spalanie. Zasadność zakupu tego auta jest na poziomie fiata sieny. Materiały niezłe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko użytkowałem. Jeszcze tego by brakowało, aby nowe auto za 90 tys miało wady/usterki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,3
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016