Nie chcesz być postrzegany jako przeciętniak - kup 3000 GT. No i dziewczyny!. Jeżdząc takim autem nigdy się nie nudzisz.
Trudno znaleźć egrzmplarz w dobrym stanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
z prędkością 40 km/h można jeździć i na 2 i na 5
4,0
Skrzynia biegów
troszkąę ciężko chodzi dźwignia zmiany biegów
5,0
Układ jezdny
jeździ się jak po szynach - nawet zimą
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bdb, do tyłu przeszkadza trochę spoiler
4,0
Ergonomia
niektóre przyciski są mało widoczne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się nagrzewa, szyby nigdy nie parują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na sportowe auto kierowca i pasażer podróżują bardzo wygodnie- i o to chodzi
4,0
Wyciszenie
silnik zbyt cichy, za to słychać piasek uderzający w nadkola z tyłu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie sposób spalić w cyklu miejskim na setkę powyżerj 14 l, na trasie przeciętnie 9 -10 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciągu ostatniego roku wymieniłem tylko klocki i popychacze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem żadnych większych problemów
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi 3000GT II Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW 1994-2000