Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi 3000GT II Coupe

MAX, maxymilian68@poczta.onet.pl, 20 lat temu
Silnik 3.0 V6 24V 225KM 165kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 3 tys. km
Mitsubishi 3000GT II Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Fajna furka, osiągi dobre, ze startu wycinam Supre i M3 - ale potem mnie dochodzą.
Wrażenia
5,0
Silnik
b elastyczny, poza miastem mozna jezdzic tylko na 5 biegu (30-100 mph), piękny chrapliwy pomruk
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, zadnych zgrzytow, trzeba tylko wciskac sprzegło do samego dołu.
5,0
Układ jezdny
moze nie jeszcze nie umiem tym jezdzic ale ani razu nie stracilem przyczebnosci- nawet na mokrych zakretach- na kretych drogach przy wychodzeniu z zakretow słychac tylko swist turbin - zadnych piskow opon (to chyba dzieki AWS)
Komfort
3,0
Widoczność
z tym jest chyba gorzej niz w M3, sprawa cofania -wiadomo ciezko, ale z przodu tez niewiele widac- siedzi sie nisko i mozna sie tylko domyslkac co jest tuz przed pojadem.- jednak czy to wazne?
4,0
Ergonomia
wlasciwie wszystkie podstawowe przełączniki są tam gdzie sie ich szuka, problem w tym ze oprucz podstawowych jest cała masa innych- np:twardosc zawieszenia, tryb pracy wydechow, profile fotela, jakies cuda do regulacji spojlera i sam nie wiem do czego jeszcze
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko dziala ale zrobili za duzo przyciskow do sterowania Klimą- jest ich około 10
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiadomo 2+2
3,0
Wyciszenie
nie jest za głośno - kwestia doboru wydechu- radia mozna spokojnie słuchac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam w zwyczaju katowac samochodow, choc czasem lubie depnąć- problem w tym ze w cyklu miejskim turbiny rozgrzeją mi sie dopiero kiedy juz dojade na miejsce- więc nie kręcę powyzej 3,0 -wiec przy normalnej jezdzie spala 12,5 filtr oleju 12PLN, filtr powietrza 25PLN, olej troszke drozszy Castrol GTX magnetic 170PLN /4 litry
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie w zakupie, ale wygląda znacznie ciekawiaj niz BMW i jest znacznie bardziej zaawansowane technologiocznie, i bezawaryjne
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi 3000GT II Coupe