Chciałem dać 5, ale jest Skyline GT-R, którego kocham. Ogólnie fajne autko, nie tylko dla zwolenników "zimnego łokcia".
Wrażenia
5,0
Silnik
Wzorowa kultura pracy + niemała moc. Po wstawieniu chipa i wydechowi prosto z WRC (tak ,tak! Lancer Evo VI) nie ma równych na polskich drogach.
5,0
Skrzynia biegów
6 Biegów zdecydowanie wystarczy
5,0
Układ jezdny
Napęd na cztery koła, super przyczepność i do tego spora masa - auto raczej na długie proste niż kręte uliczki.
Komfort
4,0
Widoczność
Gorzej niż w Skyline GT-R (chociaż w Nissanie jest spory spojler na bagażniku)
5,0
Ergonomia
Całkiem wygodne auto, i miejsca więcej niż w Suprze, czy RX-7. Od biedy można zmieścić dwoje ludzi nawet z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest klimatronic, jest szyberdach, no i jest silny nawiew. Nawet fotele są podgrzewane.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ekstra, z tyłu trochę gorzej.
4,0
Wyciszenie
O wiele lepiej niż np. w RX-7 (które mimo silnika 1.3 ryczy jak zarzynany bawół przy dużych prędkościach). Fajnie syczy na wyższych obrotach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lepiej niż w Skyline´ie, ale do popierdółek a´la Opel Corsa z dieslem daleko
3,0
Stosunek jakość/cena
Dość drogie jak na japończyka, choć tańsze niż konkurencja (Nissan 300ZX, czy Toyota Supra). Silnik 3.0L Twin Turbo ma swoje potrzeby i kupno tego sprzętu jest dla mieszkańców większych miast totalnie nieopłacalne (W cyklu miejskim dojdzie do 20!).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem klimatyzacja szwankuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mitsubishi to niezawodna marka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V Turbo 320KM 235kW
[l/100km]