Układ hamulcowy
: Oryginalny jest do bani. Trzeba robić SWAP.
5,0
Całokształt
Auto robi mega wrażenie. Mój egzempalrz jest dość mocno pomodzony mechanicznie (ok 400KM), zmieniony i odświeżony wizualnie (nowe skóry, kierownica, ceramika). W oryginale był to Dodge, ale ze Stealtha zostały tylko słupki C oraz side panele. Teraz to wg mnie lepsza wersja 3000GT. Utrzymanie samochodu sporo kosztuje (zwłaszcza jeśli chcesz mieć pewny egzemplarz i poprawia się fabrykę), ale wszystko rekompensuje z nawiązką podczas rekreacyjnych przejażdżek :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzeba dbać o olej, stan i jakość. Nie można pozwolić sobie na taniość. Pompę oleju wymienić po 100.00km. Dość łatwo się modyfikuje.
3,0
Skrzynia biegów
Pięciobiegowa sprawia problemy (synchronizatory). Problem też jest przy transerze na 18 ząbkach.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Nic dodać nic ująć. Jest mega.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu szału nie ma, zwłaszcza z ciemnymi szybamii. Reszta OK.
4,0
Ergonomia
Mam ponad 1,9m i nie stanowi dla mnie problemu trasa rzędu 500km. Kierownica jest za duża.
Dla kierowcy i pasażera jest OK. Z tyłu nigdy nie jechałem i zastanawiam się jak ktoś tam się w ogóle mieści, choć zdarzało mi się jeździć w 4 osoby :)
4,0
Wyciszenie
Mam sportowy wydech więc ciężko mówić o wyciszeniu :)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są dość drogie (ori) i niektóre ciężko już dostępne. Utrzymanie auta w bardzo dobrej kondycji jest drobie. To nie są młode auta, więc mają prawo się psuć. Dodatkowo trzeba mieć mechanika, który się trochę na tym zna, bo to nie jest tuzinkowe auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko kupić podobnej klasy samochód za pieniądze jakie trzeba zapłacić za niezły egzemplarz 3000GT. Samochód niedoceniany na rynku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki - to musi się zdarzać w aucie które ma ponad ćwierć wieku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł, a pieniądze które w niego włożyłem są bardziej wynikiem mojej motoryzacyjnej pedantyczności niż poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V Turbo 304KM 224kW
[l/100km]