Układ hamulcowy
: Radzę wymienić fabryczne klocki na sportowe, tak zrobiłem
5,0
Całokształt
S-ka Paceman to nie tylko super wygląd ale przede wszystkim niesamowita radość z jazdy. Auto miejskie, agresywne z bardzo dobrym układem kierowniczym (twardo!) i sztywnym zawieszeniem. Ten samochód wymaga silnego (układ kierowniczy) i odważnego kierowcy. Aż się prosi, żeby włączyć sport i cisnąć !
Wrażenia
5,0
Silnik
Od niskich obrotów jest pełna moc, turbo czuć od samego początku.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę automatem który perfekcyjnie dobiera przełożenia, do tego manetki i sekwencja - wszystko działa tak jak tego oczekuje. Manetki dają dużą frajdę szczególnie na krętych drogach.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to największy atut tego auta, kierownica w trybie sport wymaga dużo siły ale daje niesamowite czucie. Bardzo duże koła (18cali) jak na "mały" samochód które dają dużą przyczepność.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo "ścietego" dachu z tyłu dwie osoby 180cm siedzą wygodnie.
To oczywiście nie jest rodzinny samochód choć foteliki z tyłu wchodzą z luzem.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje średnie spalanie z 20 tys to 13l/100km.
Najniższe spalanie to 8l/100km ale naprawdę trudno to uzyskać. Nie jest to ekonomiczny samochód bo nie taką rolę ma spełniać :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 184KM 135kW
[l/100km]