Auto dynamiczne, szybkie, ale ma swoje wady i problemy. Serwis BMW i MINI, też pozostawia wiele do życzenia, ale hasło reklamowe MINI „GOKARTOWA RADOŚĆ Z JAZDY”, po wizycie na torze, uważam że jest jak najbardziej na miejscu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto bardzo dynamiczne, szczególnie z automatem StepTronic i napędem na cztery koła. Bardzo polecam, około 6.5 sekundy do setki i strzały z wydechu to coś co jest fajne.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, bardzo dobra skrzynia, osiem biegów pozwala na długie trasy, bardzo szybka reakcja na gaz.
5,0
Układ jezdny
Auto daje niesamowicie wielką radość z jazdy, byłem ową Cooper S na torze i jest po prostu genialny.
4,0
Karoseria
Auto ma drobne problemy z lakierem, ja mam egzemplarz wiśniowy z srebrnymi lusterkami.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność jest niestety bardzo przeciętna, przez lodówkowy bagażnik, przednia szyba jest mocno nachylona przez co trzeba stawać daleko przed światłami, lub potem się schylać.
4,0
Ergonomia
Bardzo spoko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane fotele, klimatyzacja automatyczna i naprawdę dobre ogrzewania i inne pierdoły i duperele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest normalna ilość, lecz może to być kwestia opcjonalnego dachu panoramicznego, ale osoba powyżej 180 cm wzrostu może mieć już problem.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest na dobrym poziomie, lecz na autostradzie powyżej 120 KM/H jest już trochę głośniej i trzeba trochę głośniej mówić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobre koszty, lecz nie w serwisie BMW i MINI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam stosunek jakości do ceny pojazdu za jak najbardziej bardzo dobry.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi w tym aucie psują się niestety, ale to już kwestia nowoczesnych pierdół i dupereli.
Nie polecam serwisu BMW i MINI.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek po 50000 KM przebiegu, lecz nie polecam serwisu BMW i MINI.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 192KM 141kW
[l/100km]