Inne
: Hacząca nieco skrzynia biegów (tylko "jedynka"), trzeszczące elementy wnętrza.
4,0
Całokształt
Dość sportowo zestrojony, ale wciąż wygodny sedan. Bardzo udany stylistycznie. Sporo egzemplarzy o bogatym wyposażeniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Konstrukcja BMW. Jeden z mocniejszych punktów tego auta, wystarczająco dynamiczny i elastyczny, o niezłym spalaniu.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nieco haczy, daleko jej do skrzyń jakie znam z Audi.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Mimo swojego wieku auto ciągle potrafi zrobić dobre wrażenie. Klasyczna stylistyka. Osobiście modele sprzed face-liftingu podobają mi się bardziej. No i oczyścicie - tylko sedan! Niestety, na progach auta widać już oznaki korozji, ale to raczej norma w tych rocznikach. Polska sól drogowa nie zna litości.
Komfort
4,0
Widoczność
OK, ale w sedanie konieczne są tylne czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, duże przyciski, podłokietnik. Jest też kilka schowków i wysuwany uchwyt na kubek. Nieco za duża kierownica.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodne fotele przednie, dobrze trzymające kierowcę, o wysokim oparciu. Dużo przestrzeni na głowę. Z tyłu miejsca na nogi mogłoby być jednak nieco więcej.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie silnika. Wielu znajomych myślało, że wiozę ich "benzyniakiem". Niestety słychać gdzieniegdzie trzeszczące plastiki, albo elementy wprawione w drgania.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na rynku jest sporo części zamiennych od Rovera 75, niektóre elementy (np. klocki hamulcowe) od BMW.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto można kupić na rynku wtórnym w naprawdę atrakcyjnej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim przypadku brak poważnych napraw przez okres 5 lat.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTi 131KM 96kW
[l/100km]