Szukaj

Ocena kierowcy - MG ZT Sedan

KlEMENS, 5 lat temu
Silnik 2.5 190KM 140kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
MG ZT Sedan 2.5 190KM 140kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : to auto pozwala naprawdę na szybką jazde po wirażach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : wysprzęglik to najsłabszy punkt tego auta nie warto kupować tanich pastikowych podrubek pewność daje tylko oryginał metalowy
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Bardzo ciekawe auto wygląd w miare nowoczesny ,piękne wnętrze z ładnymi i wygodnymi fotelami. To auto nie jest dla każdego to dla tych co lubią auta sportowe a chcieli by jezdzić limuzyną. Mg trzeba zaznaczyć że nie jest za specjalnie nastawione zawieszenie na wygodę ale na pewność prowadzenia czyli sztywno i trochę twardo . Hamulce to bardzo mocna strona zatrzymuje się w miejscu . Osiągi jak na 190 koni nie są jakieś robiące wrażenie ale mułem też nie można go nazwać to takie minimum do bezstresowej jazdy , żużycie paliwa potrafi zdziwić bo średnio na paliwie wychodziło mi 12.5-14.3 a na lpg jest 14-16. Gdyby ten silnik był trochę żywszy było by idealnie. Ale mi pasuje i czuje że szybko go nie sprzedam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niby 190 koni ale auto na wadze ma 1640 kg . Przydało by się żeby ten silnik generował więcej mocy do 3000 obrotów bo on im większe obroty to mocniejszy jest , zaczyna dobrze iść dopiero od 4500 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA jest zestopniowana na krudkich biegach miałem rover 75 2.5 to tam była długa srzynia żeby było idealnie przydało by się coś po środku. Niby jest schort schifter ale jakoś zabrakło precyzji
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to mistrzostwo trzymie się na zakrętach jak przyklejony i dotego hamulce robiące piorunujące wrażenie, jest to jedno z najlepszych aut przednio napędowych jakim jeżdziłem
5,0
Karoseria
2002 rok i poza maską gdzie są dwa małe bombelki rdzy niema
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort to jest w postaci pewnego prowadzenia bo napewno nie jest to komfortowa limuzyna jest sztywno i twardo dlamnie bomba idealnie zestrojone zawieszenie ale tylko na w miare asfalt.
5,0
Ergonomia
wszystko idealnie na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima i ogrzewanie działa ok tylko auto ma tendencje do nagrzewania się wnętrza jak stoi na słońcu na parkimgu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest idealnie a z tyłu to już słabo poprostu ciasno ale i tak jest sporo lepiej jak w audi a4 b6
5,0
Wyciszenie
idealnie ale nie jest to mercedes a silnik słychać jak pięknie mruczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu bywa różnie to auto ma pare słabszych puktów takich jak wysprzęglik i pompka sprzęgła, visy czy cieknący termostat to reszta jest niskim akceptowalnym poziomie cenowym do naprawy
4,0
Stosunek jakość/cena
Mg zt trzymie cene jak na rocznik a przewaznie kupują te auta ludzie co nie wiedzą jak się je serwisuje i zbiera się usterek , ciężko kupić naprawde dobrze serwisowany egzemplaż nie zależnie od ceny. Zawsze jest coś do naprawy w autach na sprzedaż tak unas już jest
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mi nic się nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
MG ZT Sedan