Witam, posiadam MG już ponad 5 lat i muszę przyznać, że bywało różnie. Samo auto prezentuje ładnie i zwraca na siebie uwagę, ale ma też swoje wady
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dynamiczny naprawdę daje radę, dobre przyśpieszenie i całkiem przyzwoite spalanie, szkoda tylko że wszystko psuje ta wredna pompa wtryskowa
4,0
Skrzynia biegów
aż się prosi o 6 bieg
4,0
Układ jezdny
dosyć sztywne , auto dobrze kładzie się na zakrętach nawet przy większych prędkościach (120-150 kmh) ale czuć każdą nierówność i dołek
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
3,0
Ergonomia
Jestem wysoką osobą (188cm), a auto jest dosyć niskie więc przy wysiadaniu da się odczuć pewien dyskomfort, mało schowków, duży bagażnik. PROMIEŃ SKRĘTU JEST TRAGICZNY!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szału nie ma szczególnie z tyłu
3,0
Wyciszenie
dosyć głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bywa różnie, raz drożej raz taniej i czasami ciężko dostać części
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wtryskowa VP-30 była prawdziwą bolączką mego auta, padła 2 miesiące od zakupu, cóż pewnie miałem pecha. Koszt regeneracji 4k, zakup nowej 6- 10k, ja kupiłem używaną/regenerowaną za 2k i nie dość że silnik stracił jakieś 30% mocy to jeszcze czasami był problem z odpaleniem i podczas dużych mrozów (-15 -20) kiedy auto często stało pod chmurką po 30-40min. jazdy silnik zaczynał się dławić a w końcu gasnąć. Bujałem się z tą pompą 3 lata aż kupiłem nową i wszystko wróciło do normy, ale niesmak pozostał
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 111KM 82kW
[l/100km]