Zawieszenie
: To jak sie samochód zachowuje w zakrętach, nie ma tam kontroli trakcji ale to zbedne w tym aucie, cięzko zmusisc samochód do wytracenia z równowagi....byłem w szoku po pierwszych jazdach
4,0
Całokształt
Ogolnie auto wyglada pieknie, prowadzi sie doskonale, jak narazie jest bezawaryjne
Wrażenia
4,0
Silnik
Tradycyjny diesel z pompa wtryskową, prosta i trwała jednostka, bardzo eleatyczna
3,0
Skrzynia biegów
Problemu ze skrzynia nie ma, czasami lubi haczyć wsteczny
5,0
Układ jezdny
W MG ZS jazda to czysta przyjemność, utwardzone zawieszenie doskonale spisuje sie na ostrych zakrętach, auto jest przyklejone do jezdni i cięzko wytrącić je z równowagi, ronda spokojnie pokonuje sie na 3 biegu
Komfort
4,0
Widoczność
.....jak w Hondzie Civic
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji z climatronic nie ma problemu, bez climy lubia parować szyby przy deszczowej pogodzie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysokiemu może być ciasnawo, sredni czuje sie w tym aucie bobrze
3,0
Wyciszenie
na średnim poziomie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniki diesla sa bardzo ekonomiczne, zima po mieście do 7L, lato po mieście 5.5 L Najnizsze spalanie jakie osiagnąłem to ( trasa ) 4,5 L, ceny częsci nie sa wysokie i dostepne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic sie nie dzieje ( 2 lata exploatacji )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
usterek brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 111KM 82kW
[l/100km]