Silnik w tym samochodzie to cudeńko można by rzec. Miły dla ucha, ekonomiczny Diesel z naprawdę sportowym charakterem. Nic dodać nic ująć!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów w tym samochodzie jest wzorowana na sportową. Pojedyncze biegi są blisko siebie przez co nie namachasz się ręką, jednakże ciężko wchodzą (przynajmniej u mnie). Świetny 3ci bieg!
5,0
Układ jezdny
Pojazd rewelacyjnie trzyma się jezdni. Zawieszenie lekko twarde. Po prostu MAGIA!
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super z małym ale. Dość spory \"matrwy punkt\" z lewej strony.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie sprawne, Klima super! Tylko głośno chodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę sporo. podróżując w 5ciu przeciętnych mężczyzn jedzie się wygodnie. dużo przestrzeni między przednimi a tylnymi siedzeniami, Siedzi się nisko dzięki czemu rośli nie mają probemu z sufitem.
3,0
Wyciszenie
Jedyny minus całego samochodu - wyciszenie. Głośna praca sporego Diesla jest dość odczuwalnaw środku pojazdu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto: ok 8 litrów
Trasa: powiedział że nawet 6,5 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód sprowadziłem z Holandii. Poprzedni właściciel chyba nie lubił uszczelek nad drzwiami i okiennych, odpadały. Zgłosiłem problem do salonu ROVERa w Radzionkowie k/Bytomia. Bez problemu zrobili to w parę minut.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem, Samochód ma wszystkie papiery NIGDY przez 7 lat nie miał większej awarii poza wymienianą pompą paliwa w Holandii (dokument)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 111KM 82kW
[l/100km]