Szukaj

Ocena kierowcy - MG ZR

ktosktowie, 14 lat temu
Silnik 1.8 WC 160KM 118kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
MG ZR 1.8 WC 160KM 118kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Swietna seria - rewelacyjna sila wspomagania - to nie jest autko dla kobietki z miekko chodzacymi pedalami - jest mesko ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : rozlatuje sie wszystko po kolei w szybkim tempie - padaja glownie uszczelki pod glowica
Układ elektryczny : bardzo slabej jakosci instalcja - zawily system MEMS3 - notoryczne jaja
Karoseria : jest - rdzewieje szybko ;)
4,0
Całokształt
Pomimo slabej jakosci tych aut - auto ma cos w sobie czego nie maja inne auta - jest rasowa, dozarta bestia dla prawdziwego konesera - ma to cos ;) Nie zaluje - mam cos czego nie maja inni ;)
Wrażenia
2,0
Silnik
Chyba najmniej kulturalny silnik z jakim mialem do czynienia. Świetna dynamika, znakomita elastyczność mimo braku turbiny natomiast jego dzwiek i kultura pracy wolaja o pomste do nieba.... Bardzo nieudana, delikatna i zawodna konstrukcja.
4,0
Skrzynia biegów
Co do skrzyni uwag nie mam - typowa \"5\" klasyczna - bez wariactw - dobre ze zestopniowanie biegow - lewarek pracuje dosc ciezko ale taki charakter auta - nie jest tak ultraprecyzyjna ale daje rade.
3,0
Układ jezdny
Zalezy o czym mowimy - hamulce seryjne naprawde dobre - tarcza 286 przod tyl 260 przy tej masie daja rade - staje jak wryte - niestety reszta nie nadaza ;) Zawieszenie zbyt twarde i slabowybierajace dziury w pl warunkach. Fatalny balans auta (nagle przejscia pod - nadsterownosc - nie do opanowania) taki typowy gokart ba belce skretnej z tylu - jezeli szukasz czegos co pewnie trzyma sie w zakrecie przy duzej predkosci na dziurawych polskich drogach bardzo sie zawiedziesz na tym aucie. Zbyt twardo - na torze ok. Auto niebezpieczne na szybkich lukach!
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu - ja tam widze wszystko.
3,0
Ergonomia
Trudno cos zarzucic - jest prosto i czytelnie bez fajerwerkow.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala i jest ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest niezle jak na konstrukcje z tych lat aczkolwiek nie jest to autobus na kolkach zrobiony wg. nowej koncepcji budek telefonicznych z kolami.
2,0
Wyciszenie
Auto ryczy, skrzypi, jest bardzo glosno i rasowo. Ocena niska aczkolwiek dla mnie jest to plus - auto ma zdecydowanie charakter, ktorego brakuje konkurentom.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zwazywszy na osiagi - rewelacja - zreszta trudno sie dziwic - stosunek moc/masa - brak turbiny - to robi swoje - tanie zapierdzielanie - jest relatywnie 2-3 litry mniej na 100 porownujac do typer civic 2.0 n/a
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez konkurencji - w tej cenie nie da sie kupic ladniejszego, unikatowego i tak jezdzacego autka w danym roczniku.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety.... 3 lata posiadania autka mimo relatywnie niezlego stanu okreslilbym jako pasmo awarii - aby auto jezdzilo jak nalezy trzeba bylo przejsc wszytkie praktycznie typowe awarie dla tego silnika i stracic mase pln ;) Od razu ostrzegam - nie jes tto autko dla biedaka mimo pozorow - zawodzi masa rzeczy jezeli zaczniemy uzywac autka zgodnie z przeznaczeniem - pada wsyztko po kolei.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 WC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla MG ZR 1.8 WC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
8,6
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
MG ZR