Zawieszenie
: Autko wprost jest przyklejone do nawierzchni.Idealne dla kierowców ze sportowym zacięciem.Przy ostrym pokonowaniu zakrętów nie ma żadnych pisków opon,prowadzi się jak po torach.
5,0
Całokształt
Idealne auto sportowe za nieduże pieniądze.Piękna sportowa linia nadwozia.Dobry silnik,rewelacyjne zawieszenie na 17 calowych kołach.Jeżdżę nim już rok i oprócz płynów eksplatacyjnych nic nie wymaga wymiany,lub naprawy.Niezawodny.Polecam.Mimo,że autko jest z 2002 roku nic nie straciło ze swej atrakcyjności.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, lubi wysokie obroty, no ale przecież o to chodzi.Bardzo ładny,niski i głośny dżwięk z fabrycznego sportowego wydechu.
4,0
Skrzynia biegów
Jak we wszystkich modelach serii 200,25 i ZR czasami problem z włączeniem jedynki,ale można się przyzwyczaić.Nie jest to jakaś uciążliwa wada.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja jak na przednionapędówkę.Prowadzi się prawie jak gokarta.Warunek-17 calowe felgi.Bardzo czuły układ kierowniczy.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność normalna,jak w innych autach tej klasy.Nic dodać nic ująć.
5,0
Ergonomia
Na przyzwoitym poziomie.Wszystko pod ręką.Rewelacyjne fabryczne kubełkowe fotele.Przy normalnych fotelach przy tej przyczepności auta,byłby problem z utrzymaniem czterech liter.
Bardzo ładne białe i czytelne zegary.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra wydajna dmuchawa,choć irytujące są regulacje nawiewów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli chodzi o przód to wystarczająca.Tył jak w takich autach trochę mało.
3,0
Wyciszenie
Jeśli ktoś będzie narzekał,że głośno to niech kupi sobie mercedesa.Tu ma być głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeżdzie pali niewiele.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę chyba nic równie ładnego i dynamicznego nie da się kupić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd przez rok nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 105KM 77kW
[l/100km]