Z jednej strony powolna skrzynia biegów (automat) która wymaga przyzwyczajenia, beznadziejnie zorganizowany bagażnik i trochę zagmatwany infotainment. Z drugiej strony z każdą kolejną podróżą auto coraz bardziej przekonuje do siebie. Jedzie się wygodnie, wyciszenie raczej umiarkowane-porównywalnie z większością nowych europejskich aut. Na ocenę bezawaryjnosci jeszcze za wcześnie, choć napawa optymizmem 7 lat gwarancji oraz plan serwisowy (nikt nie udaje że nie trzeba docierać silnika i np. pierwsza wymiana oleju już po 2 tys km, potem co 15 km, zamiast 30 tys km od samego początku jak u innych)
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Słaba reakcja, szarpie, wolna jak na dzisiejsze czasy
4,0
Układ jezdny
Układ zestawiony bardziej na spokojną jazdę. Powoduje wrażenie "gumowego" auta.
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Trochę brakuje schowkow, bardzo niepraktyczny bagażnik (podłoga dosyć wysoko, pod nią dużo miejsca ale nieregularnego i poprzeplatanego wiązkami kabli)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDi 162KM 119kW
[l/100km]