Szukaj

Ocena kierowcy - MG F I

krawiec_jasiek, 5 lat temu
Silnik 1.8 i 120KM 88kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 138 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
MG F I 1.8 i 120KM 88kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Karoseria : Przy złożonym dachu, pełna przyjemność jazdy
Silnik : Mało paliwożerny, przyjemnie wkręca się na obroty
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : HGF bolał, ale spokój na lata...
5,0
Całokształt
Roadster pełną parą. Szukałem wśród różnych samochodów tej klasie, ale żaden (porównywałem Z3, SLK, MX-5) nie daje tyle frajdy co MG.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemnie wkręca się na obroty. Dźwięk silnika z tylu to coś nie do podrobienia!
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemne krótkie przełożenia, pozwalają na przyjemne toczenie się bez wycia silnika oraz zbędnego hałasu
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie i rozkład masy pozwala na krętych drogach, z dobrym asfaltem daje bardzo dużo przyjemności!
5,0
Karoseria
Po brytyjsku... Ani skrawka płaskiej blachy. Własnoręczne mycie to czysta przyjemność!
Komfort
3,0
Widoczność
Wyższej osobie, przy zamkniętym dachu ciężko patrzeć na światła bez wygibasów...
5,0
Ergonomia
Po mieście z założenia ciężko się przemieszczać, ale w trasie do której jest stworzony - wszystko pod ręką i można spokojnie wyłożyć się w fotelu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet przy niższych temperaturach, przy założonym windshocie, a ściągniętym dachu nawiewy dają radę i utrzymują przyjemną temperature w kabinie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Problematyka tylko w mieście - wsiadanie, wysiadanie, światła zawieszone wysoko... Trzeba się wówczas gimnastykować
3,0
Wyciszenie
Prędkość 110km to juz granica przyjemności przemieszczania się tym samochodzikiem bez dachu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotąd wszystkie części dostępne od ręki, ale nie ma co liczyć, że kiedy w sklepie powie się MG F wyskoczy full katalog. Najlepiej szukać po numerach OEM
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądzę, rewelacja, zwłaszcza względem konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regeneracja alternatora...? Odpukać reszta to eksploatacja (akumulator, klocki, oleje, filtry)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niedługo po zakupie - legendarny HGF w okolicy 100k km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki MG F I

Liczba wpisów: 3

MG F I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

MG F I