to starszej generacji jednostka Nissana, czyli trzeba mieć prawdziwy talent aby to popsuć, teoretycznie silniki śmigają około 1mln kilometrów, ja już mam ponad 0,5 mln przejechane. Jak się pociśnie to można zejść poniżej 10s do setki a to już rewelacyjny wynik, powyżej 100km/h mało, która podstawowa osobówka daje radę
4,0
Skrzynia biegów
starszej generacji skrzynia biegów w większość mechaniczna, w zasadzie odpadają problemy z awariami elektroniki, moja skrzynia wytrzymała prawie 400tyś km i poszła do kapitalnego remontu (5 tyś zł)
3,0
Układ jezdny
tu jest gorzej, zawieszenie średnio znosi nasze dziury, warto kupować części lepszych producentów,znacznie dłużej wytrzymują. Ceny części jak na auto z za wielkiej wody dość tanie i nie trzeba od razu wymieniać całego wahacza wystarczy tuleję za 50zł
Komfort
5,0
Widoczność
duże auto dużo przeszkleń, doskonała widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko co potrzeba żadnych zbędnych gadżetów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2 - strefowa klima świetnie sobie radzi, w zimę dobrze grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jak autobus, brak konsoli środkowej między przednimi fotelami więc nawet chodzi się jak po autobusie. Sporo lepiej niż np. u VW Sharana
4,0
Wyciszenie
wystarczające
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to rozbieżność jest duża, bo może spalić i 10litry i 20litry, zależy od ciężaru nogi... sporo oszczędności daje instalacja LPG na której ten silnik się świetnie spisuje
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą cenę nic nie da się podobnego kupić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii drobiazgów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria skrzyni biegów, a raczej jej normalne zużycie przy przebiegu prawie 400tyś km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 170KM 125kW
[l/100km]