Fajnie silniczek Nissana, ciągnie od dołu, duża elastyczność. Spokojnie na LPG zamykam budzik. Podobno te VG33E są nie do zajeżdzenia. Z wad to czasami (rzadko) łapię zmułke chwilową, albo ma zawachanie przy ruszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
fajna skrzynia, 4 biegi z overdrivem, ładnie zmienia biegi dość płynnie. Z wad, to mogła by być 5 biegowa (ekonomiczniejsza) i leciutko szarpie
4,0
Układ jezdny
wygodny, płynie po trasie, luksusik na kołach, niestety typowy amerykaniec nie nadaje się do szybkiego pokonywania zakrętów i szybkiej jazdy (od 110km/h) po złej drodze (skacze). Ma dobre hamulce i sprawny ABS
Komfort
5,0
Widoczność
duże lusterka, wszystko widać, dodatkowe lusterko pokładowe, mam bixenony więc widoczność w nocy rewelacyjna
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo dobre, klima dwu strefowa, mi tylko do szczęścia brak klimatronika, mam manuala ale za to ze zdalnym odpalaniem z pilota i mogę wcześniej grzać lub chłodzić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
chyba najszerszy z vanów, spokojnie można chodzić po pokładzie.
4,0
Wyciszenie
jest dobrze, ale mogło by być jeszcze lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu mogło by być lepiej, fakt że dynamicznie jeżdzę i auto z instalacją LPG waży prawie 2 tony.
5,0
Stosunek jakość/cena
mi się udało go tanio kupić więc mam stosunek jakość/cena doskonały
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie nic się nie dzieje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jest to auta zaprojektowane dla Forda przez Nissana, więc należy się spodziewać dobrej wytrzymałości. Po zakupie mam do wymiany sworznie wahacza dolnego i przednie amory, wiadomo polskie drogi sa okrutne. Na pocieszenie części są tanie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 170KM 125kW
[l/100km]