Szukaj

Ocena kierowcy - Mercury Villager I

Arek, 3 lata temu
Silnik 3.0 151KM 111kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mercury Villager I 3.0 151KM 111kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Fajnie się zbiera, poza tym w 25 letnim samochodzie, którego wcześniej nikt raczej nie oszczędzał, wszystko działa (no może oprócz klimy). Ma nawet doświetlanie zakrętów w narożnych lampach :-).
5,0
Całokształt
Samochód kupiony za 2 koła z lpg,miał na początku służyć jako wół pociągowy, ale tak się spodobał dzieciakom, że powoli go sobie robię sam.
Wrażenia
5,0
Silnik
150km na masę 2 tony daje spokojnie radę.
5,0
Skrzynia biegów
Mój pierwszy automat w życiu, jeździ się super. Po zakupie zmieniłem filtr skrzyni, uszczelkę, olej i hula.
5,0
Układ jezdny
Jak go kupowałem to tłukł się przód. Na przeglądzie stwierdzili, że tragedia i lepiej byłoby kupić coś europejskiego. Kupiłem końcówki stabilizatora za 25 zł/szt., gumy stabilizatora, sworznie wahacza, pozmieniałem to przed garażem i hula :-).
5,0
Karoseria
Tu wgniot, tam wgniot, tu i tam lakier odszedł, ale blacha jak na czołgu i tylko nalot rdzy. Teraz planuję podmalować okrętówką i nakleję naklejki.
Komfort
5,0
Widoczność
Poza tyłem jest ok, w tylny zderzak zamontowałem czujniki za 40 zł i jest gitara.
5,0
Ergonomia
Ogólnie mi pasuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przód ok, tył grzeje jak samochód już trochę przejedzie. Jak go kupiłem, to tylny wentylator nie działał, wystarczyło, po pomiarach miernikiem tyłu (cała instrukcja do samochodu jest w necie) rozebrać panel przedni i przelutować cyną OŁOWIOWĄ, najgrubsze luty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu to sobie można chodzić pi całym samochodzie.
5,0
Wyciszenie
Nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmieszna.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrobiłem zawieszenie sam, chociaż mechanikiem nie jestem, wstawiłem uniwersalny katalizator (został przez kogoś usunięty) na złączki i pastę, przerobiłem boczne pomarańczowe światła na kierunkowskazy, wstawiłem lampy europejskie, świtła do jazdy dziennej, radio dotykowe za 100 zł 2dinowe :-), teraz wymieniam 2 uszczelki pod pokrywami zaworów, pod kolektorem dolotowym i przy okazji kilka węży gumowych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem do tej pory.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 151KM 111kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercury Villager I