Silnik
: Tak wielki samochód - ma fantastyczne przyspieszenie (do 100 kmh - 8 sekund).
4,0
Całokształt
Wielki samochód za niewielkie pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
292 KM (w Autocentrum jest błąd, nie ma właściwej wersji) i ponad 400 Nm, elastyczność świetna, pieknie mruczy (V8)
4,0
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa skrzynia, na razie żadnych problemów. W nowej wersji naszczeście już dźwignia zmiany biegów w podłodze.
4,0
Układ jezdny
Dość miękko zawieszony, ale na polskich drogach to zaleta. Wysoki profil opony powoduje, że wszelkie dziury i studzienki nie robia na nim najmniejszego wrażenia.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Przestronny i wygodny, dużo schowków, elektrycznie podnoszone i opuszczane siedzenia trzeciego rzędu (można podnieść jedno lub dwa - przy podniesionym jednym - zostaje bagażnik wystarczający na kilka dużych walizek)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie. Automatyczna klimatyzacja, oddzielna regulacja w 4 strefach (przód prawo, przód lewo, drugi rząd, trzeci rząd siedzeń).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przepastne wnętrze, 7 osób może jechać komfortowo (tylne miejsca nie tylko dla dzieci).
5,0
Wyciszenie
Moc i moment obrotowy V8 powoduje, że na co dzień jeździmy przy 1800 obr/min. Jest cichutko... Szum opon niezauważalny, przejeżdżając przez dziurę czy studzienkę też nie słychać dudnienia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - pewnie normalne dla V8 o mocy prawie 300 koni...
Części dość tanie i dostępne w internecie, trwałość bez zastrzeżeń.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wielki samochód za niewielkie pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poważnego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 220KM 162kW
[l/100km]