Zawieszenie
: wieczne,jesli nie mieszka sie daleko od szosy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: co 30tys do wymiany lacze elastyczne walu
Zawieszenie
: zwracac uwage na swoznie zwrotnic- wymieniac co 5 lat
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
niezalezne zawieszenie
najtansze w naprawie
piersza naprawa zawieszenia po 350tys km
cale nowe zawieszenie
amory koncowki wahaczy i klad kierownicz amory to 800zl
wystarczy na min 200000
Komfort
5,0
Widoczność
celownik na masce
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jako jedyne w tych latach nawet w wersji bez klimy maja termostat wewnetrzny do utrzymywania stalej temperatury
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
asz za cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-10l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko mercedesy w latach 1985-1995 byly niezawodne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dopiero po przebiegu 640tyskm trzeba bylo wymienic pierscienie
(w poprzednim aucie)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 147KM 108kW
[l/100km]