Inne
: Wszystko. Auto, które zostanie w garażu na zawsze by mogło dożyć szczęśliwych lat klasyka...
5,0
Całokształt
Wspaniałe auto dla tych, których nie stać na naprawy, pod warunkiem zakupu idealnie utrzymanego egzemplarza. Ja dałem 13000 w 2009 roku przy średnich cenach 6 000- 9 000. Ale było warto. Elektryka, klima, wszystko w orginale :) Narzeczona zakochała się w nim i na pewno zostanie jako 2-gie auto w rodzinie...
Wrażenia
4,0
Silnik
Lekko mułowaty jak dla mnie, ale ogólnie daje radę, bardzo dobra kultura pracy...
Warunek- wszystkie części w orginale...
Udokumentowany mały przebieg (240 000) i nie ma prawa nic się zepsuć...
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko tak jak powinno być. Zero problemów i uwag.
5,0
Układ jezdny
Wspaniale. Bardzo dobrze trzyma się drogi, nie przechyla się mocno w łukach, zawieszenie doskonale tłumi wszystko, i jest idealnie ciche. Promień skrętu bardzo mały, auto dobrze reaguje na zmianętoru jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy mrozie -20 po dosłownie 2-ch minutach jest letnie powietrze, po następnych dwóch można rozebrać się do naga...
W lecie klima daje radę.Lepiej nie ustawiać na maksa :))
Ogólnie bardzo dobra funkcja odparowywania/osuszania.
Nie używam żadnej gąbki ani nic do przecierania szyb z pary!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w salonie...
5,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h zaczyna mocniej szumieć. Silnika nie słychać. Przy wył. radiu słychać miły, delikatny pomruk...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie doskonale przy spokojnej jeździe, w mieście przy dynamicznej jeździe w zimie do 10 litrów. Nie jest źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto dać więcej za zadbany egzemplarz...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Amortyzator pompy do wymiany, ale orginalny mercedesowski miał prawo się zatrzeć po 16 latach...
Koszt z robocizną ponizej 200 zł. Ale ponoć dużo roboty (kolektor do ściągnięcia).
Wyłamałem sterownik lusterek, ale to moja wina...Ale mógłby być solidniejszy :)