Układ elektryczny
: Ze względu nia wiek pene kabelki trzeba renimować
Przeniesienie napędu
: Kupiłem auto z typową przypadłością dla roczników do 1988
Karoseria
: za względu na wiek wiadomo.
5,0
Całokształt
Auto prawie doskonałe, jakby miał klimę i z 30 koni więcej to bym go nigdy nie sprzedał.Pomimo wieku niewiele było w nim do zrobienia. UWAGA modele z przed 1988 mają fabryczną przypadłość pojawiającą się z wiekiem z ang \"Jigsaw\" : głośna wibracja wału na 3,4 biegu przy niskich obrotach, nie do wyeliminowania. W nowszych modelach zniwelowano dzięki systemowi ARA. Wada ta nie występowała w automacie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie wzorowy diesel, kultura pracy, niezawodność, ekonomiczność.
5,0
Skrzynia biegów
Pomimo wieku pracowała jak nowa.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się pewnie , komfortowo i przewidywalnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra choć do parkowania tyłem trzeba było zrobić kilka treningów.
4,0
Ergonomia
Auto z lat 80 więc część przycisków nie tam gdzie się stosuje w obecnych samochodach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
najlepsze ogrzewanie i dmuchawa jamie miałem w jakimkolwiek samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
100% wygody.
5,0
Wyciszenie
Ja mowiłęm man swoje auto \"studio nagrań\" tak fajnie cicho w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik wolnossący 2,5D po mieście ok 7l/100km po trasie 5-6 l/100km .O dziwo bardzo tanie części i ogólnie dostępne.Naprawy sporadyczne i niedrogie bo nie ma co się psuć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze zachowane modele z przed 17 lat kosztują tyle co 7 letnie innych marek,ale coś za coś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dodać nic ując mistrz trwałości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 90KM 66kW
[l/100km]