Chodzi wciaz jak maslo, bez wzgledu na szybkosc obrotow. Troche wolno przy ruszaniu, ale jak sie rozpedzi, to jak lodz podwodna.
3,0
Skrzynia biegów
Automatyczna 3 biegi do przodu. Wolalbym czterobiegowa, ale jest w porzadku.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
elektryczne siedzenia z pamiecia sa bardzo przydatne. Elektryczne okno po stronie kierowcy nie jest jedno-dotykowe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja (climate control) ustawia sie temp., i jak cieplo to wlacza sie klima, w zimie ogrzewanie. Nic nie trzeba krecic. Samo dziala.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca. Komfort.
4,0
Wyciszenie
Troche chalasu od opon. Silnik jest rowniez raczej wysoko-obrotowy, ale w miare dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11 l.km (21 mil z galona). Tej najdrozszej benzyny niestety.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niemiecka solidnosc. Szczegolnie widac po latach !!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wciaz jak nowy. Drzwi kierowcy trzeba zamykac troche mocniej, i to tyle. Na pewno da sie wyregulowac.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezawodny. Poprzedni wlasciciel zaniedbal zmiany oleju, i trzeba bedzie robic zawory. Ale jak na 169 tys. mil (prawie 300 tys. km) , to bardzo dobrze