miała być combi w dieslu, jest coupe w benzynie ale nie żałuję. trafił się rodzynek w promocji. Minimum uwagi i kosztów a odwdzięcza się bezproblemową eksploatacją, komfortem i spokojem jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
rozsądny kompromis pomiędzy dynamiką a ekonomią
5,0
Skrzynia biegów
4-biegowy automacik, na polskie drogi w sam raz, na autobahny lepsza 5-ka
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
idealny połączenie komfortu i pewności prowadzenia, łatwa i tania gleba jeśli komuś seria nia pasuje
5,0
Ergonomia
po niemiecku - bez polotu i fantazji ale funkcjonalność wzorcowa do dziś
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie nigdy dość ciepło (chyba stare uszczelki - coupe, drzwi bez ramek), w lato bez klimy podróże z wiatrem:/
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
coupetka - kierowca i "prawy" mają luz i komfort, z tyłu dwie szczułe 16-ki to wszystko
4,0
Wyciszenie
do 140km/h nic... potem wiatr i trochę silnika ale normalna rozmowa to zagłuszy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
graty tanie i na pęczki, w mieście pojemność i automat trochę biją (11-12l/100), na trasie poniżej 9l przy notorycznym łamaniu ograniczeń i pełnym pokładzie
5,0
Stosunek jakość/cena
gwiazda za 15tyś, ale warta wiele więcej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiek robi swoje, zdarzają się i potrafią zepsuć humor (ale na krótko)