2,0 benz 118km do spokojnego przemiesczania sie tylko, max mom. obr. przy 3500obr, do wyprzedzania trzeba rozbujac go.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia precyzyjna , długie biegi, piątka to raczej nadbieg dołozony do czterobiegowej, lepiej bujac go na 4ce , a piatka do utrzymywania stałej predkości,po miescie do 70km/h jedzie sie na 3ce, poza miastem 4ka , powyzej 90kmh 5ka, nie ma sensu jezdzic na wyzszych biegach ,przy małych obrotach,ekonomiczniej jest utrzymywac 2000 3000 obr/min.
5,0
Układ jezdny
wygodny dobrze trzyma sie drogi, przez 2 lata nic nie robiłem w zawiszeniu,
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
dla mnie doskonała w stylu lat 80tych ,tak jak lubie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super, z podziałem na 2 strony,jak to w mercedesach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu troche ciasno ze wzgledu na bak paliwa za tylnym oparciem kanapy,z przodu wporzadku.
5,0
Wyciszenie
przy wyzszych predkosciach obrotowych słychac silnik poza tym ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety cięzki samochód , chociasz na trasie potrafie zejść do 7, w miescie 11,5, to i tak niezle jak na mase 1360kg.
5,0
Stosunek jakość/cena
super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rzadko sie cos psuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 118KM 87kW
[l/100km]