Silnik
: bardzo elastyczny - prawie jak diesel a powyżej 4 tyś to rakieta
5,0
Całokształt
podobno jak ktoś raz miał w124 to już na całe życie - coś w tym jest, auto ma stalową solidną ramę - nie to co dzisiejsza masówka- nie gnije, blacha jak w czołgu niemieckim, auto nie zawodne, a jak ktoś ma od czasu do czasu ochote to i na zakręcie \"dupke\" zażuci ... auto z 90 r ma kontrole trakcji !!!, bardzo wygodnę auto, kubełkowe fotele skórzane, rasowy young timer
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik - bajka (ale nie na gazie), rasowa rzędówka, wkręca się na obroty i od 4 tyś to już jest rakieta, super dźwięk i osiągi - dziwią się kierowcy jak spod świateł w124 bierze nie jedno nowe auto.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia już w 22 letnim aucie nie przeżucia idealnie - wodziki się powycierały - manual- problem ze wstecznym czasami
5,0
Układ jezdny
bez problemu wchodzę w ostry zakręt i wiem że mnie nie wyżuci, a manewrowanie na placu to bajka - tylny napęd i super skręt - prawie jak wózek widłowy
Komfort
4,0
Widoczność
o wiele lepsza widoczność niż w nowych zabudowanych autach
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, w jednej dzwigni przy kierownicy wszystkie funkcje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo przestrzeni, szafe z ikei można przewieść, do tego mam nivo - zawieszenie się samo wyrównuje
5,0
Wyciszenie
nic nie słychać, pneumatyczne zawieszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 8 litrów , miasto 12 litrów benzyny - gazu od 13 litrów w górę - zależy od jakości gazu
5,0
Stosunek jakość/cena
kupować puki tanie !!! niedługo kultowe auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w 22 letnim aucie wszystko działa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie popsuło
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 180KM 132kW
[l/100km]