Zawieszenie
: idealny kompromis dla ludzi ceniących wygode za kólkiem i z moim silnikiem osiągi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: gnie wszystkie alu felgi
5,0
Całokształt
zawsze chciałem mieć 124 coupe i MAM - pod koniec roku kupuje 7mke i wstawiam coupe do garażu - nigdy nie sprzedam
Wrażenia
5,0
Silnik
od 60 km/h można wrzucać 5tke i nie ma problemów - silnikowy prawie ideał - spalanie w mieście 14-16 przy normalnej jeździe - przy szybkiej 2 z przodu - na trasie kulturalnie 12l przy 150-170km/h na setke
5,0
Skrzynia biegów
pięc biegów w manualu - jedynka zapinana do tyłu - super skrzynia - połączenie sportowych osiągów z elastycznością
4,0
Układ jezdny
mercedesowaty - siedze w wielkim wygodnym fotelu na kółkach - TAKICH SAMOCHODÓW już NIE robią - to KLASYK
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu widoczność kończy się na znaczku - można szybko wyczuć i się przyzwyczaić - natomiast gorzej jest z widocznością z tyłu gdyż słupki w coupe baaardzo szerokie
5,0
Ergonomia
stara niemiecka ergonomia - kiedyś robili samochody na lata - teraz na serwis ....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ideał - strasznie szybko nagrzewa się cały silnik i długo trzyma temperature
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak to coupe - z przodu bardzo dużo zupełnie jak esce L z tyłu - natomiast samochody 2+2 charakteryzują się generalnie brakiem miejsca z tyłu
mam 185 cm 110 kg i za mnie tylko mała osoba zmieśc do 165 cm
5,0
Wyciszenie
słychać tylko pomruk mocy - natomiast ta rzędowa 6tka mercedesa powyżej 4 tys przysparza przechodniom rewelacyjne audio ! ! !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
coś ca coś - do trójki przy wciśnięciu gazu na opór od 2,5 tys stawia mnie bokiem - piątke wpinam przy 200km/h ale to kosztuje - komplet cewek, kabli i świec (oryginał+bosch+ngk) kosztuje póltora koła - pompa padła od chłodzenia - zamiennik nowy 800zł - tarcza sprzęgła zamiennik 750 - wchodzi 8l oleju - leje syntetyk castrol rs formuła - wymiana oleju prawie pięćset zł - części do zawieszenia śmiesznie tanie - części do coupe dużo droższe niż do zwykłego
5,0
Stosunek jakość/cena
łądne 124 lub e klasa kosztuje dzisiaj 10 tys - nic tylko kupować
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód 17 lat - oryginalne 227 tys - kupiłem od pierwszego właściciela z niemiec z pełną książką - wymieniłem trzy rzeczy oprócz bieżacego serwisu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 220KM 162kW
[l/100km]