piekna buda, piekne auto, niesamowity komfort i .... tyle. bo pod spodem duza kicha
Wrażenia
5,0
Silnik
silniczek 3.0 wersja 24V (300CE-24) nie ma jej do wyboru ... 220 konie wymiataja, slicznie zbiera sie do przodu, wkreca sie na obroty i nie jest glosny
4,0
Skrzynia biegów
dobrze, plynnie, ale 600 tys km to max ile da rade bo juz sie konczy
5,0
Układ jezdny
precyzyjny, jedzie sie jak po sznurku
Komfort
3,0
Widoczność
do tylu srednio, ale da sie przyzwyczaic
4,0
Ergonomia
jak u niemca nigdy zle nie bedzie :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bajka - poki dziala :( zarowno klima jak i grzanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod swietnie, mozna nawet spac w aucie, z tylu miejsce dla dzieci
5,0
Wyciszenie
geniusz niemiecki nie zna granic
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
25 gazu na miescie, ponad 50 litrow gazu przy sportowej jezdzie. na trasie przy 110 na zbiorniku 42l zrobilem 360 km
3,0
Stosunek jakość/cena
za 10-12 tys zl mozna kupic auto ponizej 8 do setki ( dobrze ) ale trzeba byc szejkiem i miec duzo samozaparcia ( zle ) czyli przecietnie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kupa elektryki, elektroniki w starym aucie lubi padac. pompka od entralnego, silnik od szyby, sterowanie fotelem ele, nawiew, wycieraczki swiatel, spryskiwacze, itp itd, straszna kicha
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 500 tys km sypie sie wszystko, skrzynia dogorywa, silnik ma stopien sprezania ok 8,5-10 przy prawidlowym 13, "klapa" i caly przeplywomierz to wrak ( koszt ok 4000 zl calosc - klapa 500zl ) duzo szkod narobil gaz ( ponad 300tys km )
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 24V 220KM 162kW
[l/100km]