Beczka w kombi ale po przełożeniu silnika, wydechu, skrzyni, zawiedzenia i hamulców z W126 z 1986. Katalizatory wyciętę, tylni tłumik sportowy. Auto wygląda niepozornie. Jedyną ekstrawagancją jest końcówka wydechu ale masa frajerów zakłada same końcówki na normalne tłumiki dla szpanu, więc i tu autko nie zwala na kolana. Ko ła 16 tki 225tki, chciałem dać 17 tki AMG ale musiałbym robic parapety na nadkolach i by wyszło badziewie.
Wielak frajda kiedy jadąc > 200 km/h wyprzedaam kolesi w nowych furach.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik przełozony z W126
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia przełozona z W126
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali ponad 20 ale jedzie ponad 240 (zapina budzik i dalej się rozpędza)