Nie wiem ile ma koni, ale na pewno nie 88. Pali litr oleju na 1000km, cieknie kazda uszczelka. Polonez byl zrywniejszy. Wciskasz gaz w deske i nic sie nie dzieje. To auto nie jezdzi, tylko sie toczy.
2,0
Skrzynia biegów
Ma tylko cztery, prosi sie o 5. Powyzej 80km/h - wir w baku. Dwojka najczesciej ze zgrzytem.
3,0
Układ jezdny
Bardzo dobry promien skretu. Kierownica zdaje sie miec niewiele wspolnego z kolami. Plyniesz, wogole nie czujesz drogi, zupelny brak kontroli.
Komfort
5,0
Widoczność
b. dobra.
3,0
Ergonomia
Wszystko z poprzedniej epoki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie moge oceniac ogrzewania, bo jest zepsute. Szyby raczej nie zaparowuja, wentylaca raczej dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie moge dosiegnac zony na fotelu pasazera.
3,0
Wyciszenie
Kle, kle, kle, kle, kle...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Smieszne ceny czesci. Nie siede z kalkulatorem i nie licze dokladnie ile pali, ale 10 trzeba liczyc, w lecie 9.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te 3,5 tys to cokolwiek innego sypaloby sie co tydzien, a dla merca bez roznicy 10tys km w ta, cz w tamta.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
polowa pierdol juz jest popsuta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na wolnych obrotach nie pali jeden cylinder. Na szczescie ten silnik ma ich 5.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 88KM 65kW
[l/100km]