Zaden z moich poprzednich samochodow nie dostarczal tak ogromnej radosci z posiadania i jazdy. To auto uwazam za jeden z najlepszych zakupow, jakich kiedykolwiek dokonalem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Glosny, ale wytwarzajacy dziwek, ktorego nigdy nie ma za duzo. Moc i moment = :-D
5,0
Skrzynia biegów
Automat zmienia przelozenia bardzo gladko a jednoczesnie szybko. Po prostu super.
4,0
Układ jezdny
Komfort na 5. Heroiczne pokonywanie zakretow wymaga przyzwyczajenia do przechylow karoserii, ale przyczepnosc, na suchym, jest zaskakujaca.
Komfort
5,0
Widoczność
Bliska idealu. Parkowanie, mimo wymiarow 1,8x4,8m, to pestka, ze wzgledu na dosyc kwadratowy ksztalt. ;-)
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tam, gdzie powinno. Duzy minus za lokalizacje radia - wymaga iderwania oczu od drogi.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie, oddzielne dla lewej i prawej strony jest bardzo wydajne. Z tylu sa dodatkowe wyloty. Brak klimatyzacji bywa latem uciazliwy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tylu tez niezle. Nie jest to s-klasa, ale w swojej klasie rozmiarowej nawet w porownaniu z wieloma nowszymi konkurentami wyapda dobrze.
4,0
Wyciszenie
Jak na auto projektowane w pierwszej polowie lat 70tych super. W obliczu obecnych standardow dobrze.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz - you wanna play, you gotta pay. Apetyt na bezolowiowa moze spowodowac zawal u niektorych. PRAWIDLOWY serwis tez nie jest tani, ale da sie zniesc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Majac na uwadze, ze koszt zakupu auta+poprawek byl porownywalny z cena nowego Matiza, uwazam stosunek jakosci do ceny za CELUJACY.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie 100 procent niezawodnosci. Czasami sam nie moge sie nadziwic. :-)