bardzo elastyczny, praca bez wibracji, na dużych obrotach piękny gang R6
4,0
Skrzynia biegów
przy dobrze wyregulowanych wolnych obrotach automat płynnie zmienia przełożenia, wstecznych trochę za wolny.
5,0
Układ jezdny
żadnych stuków, po zakrętach lepiej się jeździ (opony 185/70R14) niż Golfem II, tylko troche przechyla się za mocno, ale komfort zaj...
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
duża wygodna kierownica, fotel kierowcy z reg. wysokości, podłokietniki, przełączniki na miejscu, po prostu wzór
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy sytuacje ratuje szyberdach, ogrzewanie rewelacyjne
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy maksymalnie odsuniętych przednich fotelach trochę mało miejsca z tyłu
5,0
Wyciszenie
w tej wersji silnikowej jest b.db., silnik tylko słychać(piękna melodia) przy agresywnej, sportowej jeździe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 100km/h 13,5l gazu, średnio 16l gazu przy niezbyt oszczędnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniądze nie ma innego tak komfortowego i nie banalnego, wyrurzniającego się spośród plastikowej tandety auta, z drugiej strony jak na ten rok ceny są dośc wysokie w porównaniu do innych aut, zamiast 25 letniej Beczki można kupić 10 letniego Poloneza - ciekawe które auto przyniesie więcej radości z jazdy i które dużej pojeździ, ja wybrałem: nie ma jazdy bez srebrnej gwiazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiany tylko częsci eksploatacyjnych, nic się nie psuje, jedynie zużywa (luz na kolumnie kierownicy)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie zawiódł gdzieś w trasie, czy gdziekolwiek.