Pomimo sredniej jakosci przekladni kierowniczej (auto nie od razu reaguje na ruchy kierownicy - nieciekawe przelozenie i zbyt duzy fabryczny luz) cala reszta jest imponujaca. Moj c123 230CE pomimo 22 wiosen nie ´daje sie´ duzo mlodszym i drozszym samochodom. Wysoka jakosc wykonania calosci jest bezdyskusyjna - nie ma tu miejsca dla blachy grubosci papieru!!! Calosc sztywna, szybka, spojna i oczywiscie PIEKNA!
Wrażenia
5,0
Silnik
Po tuningu AMG - 208 KM (na kołach)! Duzo nowsze auta nie daja mu rady :)
4,0
Skrzynia biegów
miód - jedyna wada to tylko 4 biegi... Na szczęście przy tuningu silnika skrzynia dorobiła sie innych przełożeń
3,0
Układ jezdny
taki sobie układ kierowniczy a właściwie przekładnia - mogłaby być ´szybsza´ ...
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała, no i w zasiegu wzroku zawsze jest ´gwiazda´ (o ile przed chwilą nie parkowaliśmy pod supermarketem :) )
4,0
Ergonomia
Bardzo wygodnie, choć przednie fotele na dłuższą trasę są odrobinę zbyt miękkie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą od razu cieplutko, latem szybki w dół (to coupe) i jak w kabrio! A klimcia też po latach działa elegancko..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poza pasażerami tylnich foteli (coupe jest 10 cm krótsze) - no ale ja tam nie siedzę więc dla mnie OK :)
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej (może to kwestia tuningu silnika, choć jak miałem diesla 240 to też bardzo cicho nie było...)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3 i nie chodzi tu o koszty napraw i przeglądów (prawie 0,00 zł) ale o te 13 l/100 :( Ale nie zrobie przecież z niego ´kuchenki gazowej´ !
5,0
Stosunek jakość/cena
no bo co można kupic za 25.000 ? Seicento? Buuuahcachachacha!!!! Mercedes rulez!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uszczelki,uszczelki,uszczelki,uszczelki :) szczególnie szyb... Coś sie nie wykosztowali na dobrą gumę.