Silnik
: fakt zawsze zapala i jedzie do przodu w końcu po to go kupiłem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: posypały się synchronizatory
Karoseria
: rdza
Układ elektryczny
: przekaźnik świec żarowych
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Posiadam VITO 108 bez turbo trochę mulasty ale to ma być auto do pracy więc wystarczy
2,0
Skrzynia biegów
Masakra, dwa razy wymieniałem cięgna raz na używane nie pomogło i raz na nowe z serwisu, wcześniej wrzucanie biegów było zabawą w kotka i myszkę tylko słychać był zgrzyty. Po wymianie cięgien na nowe 600 zł musiałem wymienić skrzynię 1800 zł bo poszły synchronizatory prawie na wszystkich biegach, ogólnie wolę skrzynię z ursusa C 330 przyjemniej się jeździ
4,0
Układ jezdny
nie miałem większych roblemów, wymiana na bierząco końcówek drążka itp. autko dobrze trzyma się drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Nie narzekam duże lusterka wysoko się siedzi i widać wszytsko jak w autobusie
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo, zimą ciężko się doczekać na ciepłe powietrze już nie mówiąc o pasażerach z tyłu bo mam wersję 5-cio osoową. ponadtto zacina się regulacja wylotów powietrza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest całkiem nieźle siedzi się wygodnie od warunkie ze z przodu jadą dwie osoby a nie trzy :)
2,0
Wyciszenie
hałasuję jak traktor, po mercedesie spodziewałem się czegoś więcej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
o dziwo niewiele chociaż może dla tego że jestm spokojnym kierowcą miasto 9,5 l trasa nawet 7,5l średnio 8,5 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dużo do narawy już miałe mam nadzieję że na jakiś czas spokój, silnik nawiewu, zawieszenie
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia biegów, cięgna, silnik nawiewu, pompa wspomagania, wtryski
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 D 79KM 58kW
[l/100km]