Trafilem egzemplarz montowany w Polsce u Zasady: ze srody - wszystko super. W poniedziale -na kacu, we wtorek zaczynaja prace, we srode dobrze pracuja, w czwartek musla o wolnej sobocie, piatek - juz wolna sobota.
Bylem drugim wlascicielem auta.
Silnik, mechanika, zawieszenie - dobrze. Jedyny minus to blacharka. Zaniedbasz ryske czy odprysk na lakierze - RDZA - ogromny minus.
Obecnie jezdze VITO II z 2005 r. osobowy, znow jestem drugim wlascicielem auta - przebieg 120000,00 z czego MOJE 20000,00 w 3 miesiace. ZADNYCH UWAG I ZASTRZEZAN.
Wrażenia
4,0
Silnik
troche glosny klekot - wszak to diesel
3,0
Skrzynia biegów
jedynka; z jedynki na dwojke - przy zimnym silniku - dla Pudziana
4,0
Układ jezdny
bez problemu
Komfort
5,0
Widoczność
widac wszystko i wszystkich
5,0
Ergonomia
dla kierowcy - 6
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy - w lato goraco, w zime zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pierwszy rzad nawet-6 tyl-?
4,0
Wyciszenie
kwestja wersji - osobowka czy typowy blaszak/woz drabiniasy/- zrobilem wersje osobowa- plastyki - wygluszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednie spalanie na poziomie 9,0 l - jazda szybka - nie agresywa. przeglady poza ASO. Jak dbasz tak MASZ.
4,0
Stosunek jakość/cena
POLECAM PO SPRAWDZENIU W SERWISIE TZW. BEZWYPADKOWOSCI AUTA.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
marnej jakosci plastyki-klameczki´ linki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kupilem vitka z przebiegiem 128000,00 km. sprzedalem z 256000,00 km. totalnie nic. Podstawa: serwis i biezace naprawy/wymiany czesci przez mechanikow znajacych sie na temacie VITO a nie PAN KAZIO.