Zawieszenie
: Przy zawieszeniu pneumatycznym i felgach 18\" naprawde dobrze trzyma się nawierzchni.
4,0
Całokształt
Ogólnie autko fajne - do 140km/h naprawde szybko przyspiesza. Dotychczas mało awaryjne. Ogólnie samochód poleam osobom jeżdżącym głównie autostradami - tam czuje się najlepiej. Po naszych krajowych drogach już nie tak dobrze. Szczerze mówiąc nie kupiłbym tego auta drugi raz, ale ze względu na to, że lubie testować różne auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura parcy i dźwięk bez zastrzerzeń. Szkoda, ze nia ma troche więcej mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Na początku było kijepsko. Strasznie wolno redukowała biegi i nie doprowadzała do 4tyś obrotów na 5 biegu, ale po wgraniu nwego oprogramowania w ASO jest super po każdym naciśnięciu gazu, czuć, że przyspiesza.
Nawet zwiększyła się prękdość maksymalna z 200km/h do 210km/h na prostej.
4,0
Układ jezdny
Przy orginalnych felgach 18\" i pneumatyce z tyłu można naprawde szybko wchodzić w zakręty - bez przychyłów. Na autostradzi nie trzeba zwalniać przed zakrętami. Gorzej przy 17\", ale tez jest okey.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze przeszklone wnętrze, a najlepiej z panoramą z tyłu i szyberdache z przodu.
4,0
Ergonomia
Więzkszość rzeczy znajduje się na miejscu. W słoneczne dni słońce odbija się o wyświetlacz radia i klmatyzacji i nic nie widać - jedyny minus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na taką przestrzeń naprawde szybko grzeje i chłodzi. Szkoda, że z tyłu nie ma wyświetlacza klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde dużo miejsca. Jeżeli chodzi o fotele to napewno wygodniejsze są z przodu - z tyłu szał nie ma, ale zawsze osobny fotel z podłokitnikami. Troche kijepsko rozwiązane szyny do foteli z tyłu - nie można do końca przesówać foteli.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle jak opony mają odpowiedni ciśnienie i nie ma silnego wiatru. Do 160km/h jest naprawde cicho.
dodam, że nie polecam bagażnika dachowego - kupiłem na wyjad na narty i po przejździe sprzedałem, bo był straszny hałas i przy wyprzedzaniu TIR\'ów lub ciężarówek trzeba było mocno trzymać kierownicę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Było by idealnie gdyby był to silnik blueEFFICIENCY ze skrzynią 7-g Tronic.
A tak jest bardzo wysokie jeeszcze przy naprawde szybkiej jeździe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie za drogi z oferowanym wyposażeniem. Tak naprawde z wyglądu wydaje się dobrze wyposażony, ale gdy zagłębi się w szczegóły jest naprawde łysy.
Dla chcących zakupić ten model: warto porządnie ponegocjować i pojeździć po innych salonach można dostać niezły rabat (do 10%).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniane: teleskopy tylnej klapy, kompressor zawieszenia pneumatycznego.
wygrywane było w serwisie nowe oprogramowanie do spkrzyni - jeżeli komuś skrzynia wolno redukuje biegi naprawde polecam zgłosić to w serwisie.