Dobry samochód do przewożenia narzędzi i różnych szpargałów. W porównaniu do innych samochodzików tej klasy (Kangoo, Partner, Berlingo, Doblo) całkiem nieźle wyposażony i wygodny. Przestrzeń w tym małym autku zaskakuje. Pół warsztatu w nim przewiozę. Ale mankamenty też są: przede wszystkim brzydki jak noc i rdza, która zjada wszystko. Nie jest to samochód dla estety.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma tragedii, ale mogło by być karę kucy więcej. Dość trudny w serwisowaniu bo pod maską bardzo ciasno.
4,0
Skrzynia biegów
Byłoby super, gdyby nie zbyt długie pierwsze przełożenie. Pod górkę to trzeba mocno przegazować i delikatnie sprzęgłem operować żeby go nie zgasić.
5,0
Układ jezdny
Dobrze i komfortowo.
2,0
Karoseria
Brzydka hybryda starej klasy A z przodu z tyłem Vita. No i rdza, która jest na każdym elemencie.
Komfort
5,0
Widoczność
Lepszej nie miałem w żadnym aucie.
4,0
Ergonomia
Wszystko niby ok, ale wolę opuszczanie szyby przy drzwiach a nie pod podłokietnikiem. Za to fotele bardzo wygodne i komfort jazdy nieporównywalnie lepszy niż u konkurencji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje fajnie, chłodzi fajnie. Gorzej jeśli idzie o odparowanie szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe auto a w środku jak w salonie.
4,0
Wyciszenie
O niebo lepiej niż u konkurencji w tej klasie wtych rocznikach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niektóre sprawy eksploatacyjne są dość drogie ze względu na nietypowe rozwiązania konstrukcyjne - np amortyzatory.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo drobnostek się psuje. W moim egzemplaży przez 10 tys km miałem już awarię, wycieraczek, przerdzewiał i odpadł tłumik, alternator szlag trafił prz tym pompa siadła. Wyświetlacz na desce rozdzielczej jest niczym choinka - świecą chyba ze 4 kontrolki. Ale auto jeździ.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
alternator padł a przy tym pompa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 82KM 60kW
[l/100km]