Jak na auto z tamtego okresu to bdb, zakładać będę silnik 2,9 100KM przy dużych gabarytach skrzyni ład. będzie lepiej się jechało, ten motor2,3 nadaje się do jazdy małym blaszakiem lub skrzynią bez plandeki
Wrażenia
3,0
Silnik
przy moich potrzebach za mały/słaby
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przeciętnie w porownaniu z nowymi autami
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 185cm wzrostu mało miejsca
3,0
Wyciszenie
przeciętnie w porownaniu z nowymi autami
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
u mnie zużycie paliwa jest duże, bo biedak ma do ciągnięcia skrzynię 4x2,1x2,3 niekiedy zapakowaną 2,5t
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
łańcuch wymienia się przy ok 300tys km przy czym sprawdza się okresowo napinacz, ja jeżdziłem tak długo aż rozciągnął się były luzy napinacza, wyjechało się koło zębate wałka rozrzadu i mi przeskoczył o 2 ząbki :-). Ale kochany MB zrobił to dopiero jak zobaczył komin swojej chaty, a i tak do domu dojechał kopcąc, stukając bez mocy ale gwiazda prowadziła
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 D 72KM 53kW
[l/100km]