po przejechaniu miliona trzystu km!!!!! mogę powiedziec że jak ktoś dba o niego ta będzie jeździł nim wiecznie. Połączenie czołgu, traktora i żuka
Zdziwiło mnie że przy wyboże przejechanych kilometrów max było tylko 999 tys.km. - dla mojego zabrakło skali - bo zrobił 1 300 000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
można by go porównać z traktorem rolniczym - jak zapali to już nic go nie zgasi. po ponad miljonie kilometrów padła pompa wtryskowa
4,0
Skrzynia biegów
po przekroczeniu 900 tysięcy km. zaczeło grzechotać łożysko.
5,0
Układ jezdny
tym razem można porównać z czołgiem - nić nie wali i jest wieczne. wspomaganie jest ideał kierownica chodzi lepiej niż w małych autach.
Komfort
4,0
Widoczność
kiepsko zamontowane lusterka zewnętrzne i słabo widać
3,0
Ergonomia
dużo tanich częsci
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
strasznie ciepły w zimie i w lato.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
głośny jak ŻUK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dużo pali ale wkońcu to stara generacja motoru
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu nie ma drobiazgów silnik prosty z elektryki jest tam tylko oświetlenie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ma co zawodzić zrobiłem 1 300 000 km i poza pompą wtryskową wszystko było Ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 D 72KM 53kW
[l/100km]